Informace o omezeních během virové pandemie
Vážení obchodní partneři, zákazníci a odběratelé,
touto cestou bychom Vás rádi informovali o přijatých opatřeních v naší společnosti, souvisejících s aktuálním nouzovým stavem v České republice.
Omezení, jak jistě víte, platí ve většině evropských zemích a má vliv na výrobu, distribuci a dodávku materiálů i hotových výrobků. S našimi dodavateli však aktivně komunikujeme, aby se minimalizovaly dopady současné situace na naši výrobu.
S nutnou změnou organizace chodu firmy byla zároveň přijata potřebná hygienická pravidla, aby nedošlo k přerušení vlastní výroby. I přes tato opatření může dojít ke zpoždění a k prodloužení dodacích lhůt výroby i montáže Vašich zakázek. Věříme však, že se podaří naplnit Vaše požadavky tak, abychom našli společnou cestu pro překonání současné tíživé situace.
Termín může být upraven dle aktuální situace, jedná se především o dopady opatření vlády České republiky ve vztahu k pandemii viru COVID-19 na činnost firem. Změna termínu bude brána jako zásah vyšší moci a nelze uplatňovat smluvní pokuty za pozdní dodání či montáž zakázek – oproti termínu uvedenému v SOD, Kupní smlouvě nebo objednávce zboží.
Referenti obchodních poboček jsou Vám pro naceňování zakázek, příjem objednávek a další obchodní komunikaci standardně k dispozici. Prosíme o přednostní vyřizování zakázek především emailem nebo telefonicky, bez osobního kontaktu. Maloobchodní prodej v současné době není možný a není povolen vstup zákazníků do prodejen.
Výdej zboží našim velkoobchodním partnerům a příprava výrobků pro montáž probíhá za dodržování hygienických opatření a se zákazem vstupu cizích osob do prostorů výrobního závodu, skladů nebo našich prodejen.
Pro urychlení přípravy a výdeje zakázek a zboží, je nutné se předem domluvit na konkrétním termínu nakládky nebo předání.
Děkujeme za pochopení a přejeme především pevné zdraví!
Za kolektiv firmy ADOR CZ s.r.o.
Ing. Jiří Appl
Jednatel firmy